دیزنی پلاس ۱۰ میلیون اشتراک در روز ثبت نام ۱ روز

 


این شرکت چهارشنبه اعلام کرد سرویس جدید تلویزیون پخش جریان والت دیزنی دیزنی + با ثبت نام ۱۰ میلیون مشترک در روز اول خود ، شروع به هیاهو کرد.

دیزنی در بیانیه ای اعلام کرد که "تقاضای فوق العاده مصرف کننده" را دیده است و "از قبل راه اندازی به ۱۰ میلیون ثبت نام قابل توجه رسیده است."

این خبرها با وجود پرتابی که باعث شده تا بسیاری از مشتریان از دسترسی به عناوین از کارتونهای میکی موس به جنگ ستارگان جلوگیری کنند ، خبر می رسد.

دیزنی + شركت بزرگ سرگرمی رسانه ای را شرط بندی بزرگی قرار داد و آن را به درگیری مستقیم با سرویس های تقاضا مانند نتفلیكس و آمازون پرایم تبدیل كرد كه منظره رسانه های هالیوود را مختل كرده است.

این برنامه سه شنبه به طور زنده در ایالات متحده ، کانادا و هلند به نمایش درآمد و هزاران فیلم و قسمت تلویزیونی از دیزنی ، پیکسار ، مارول ، لوکاسفیلم ، و نشنال جئوگرافیک را به نمایش گذاشت.

باب ایگر ، رئیس دیزنی ، این پرتاب را "لحظه ای تاریخی برای شرکت ما دانست که نشانگر دوره جدیدی از نوآوری و خلاقیت است".

'افتادن فک'
دانیل آویز در Wedbush Securities ، ۱۰ میلیون اشتراک را "خلال فک" توصیف کرد و "به طور قابل توجهی بالاتر از ما و بسیاری از افراد در خیابان انتظار داشتیم".

آویز در یادداشتی گفت که به نظر می رسد دیزنی "با محتوا بی نظیر و یک مارک گسترده / توزیع گسترده از دروازه بیرون می آید که باعث می شود House of Mouse یک رقیب جریان مستقیم در روز اول تا Netflix باشد" و این نشان می دهد که این شرکت می تواند پیش از هدف ۲۰۲۴ خود ، از ۶۰ میلیون تا ۹۰ میلیون مشترک هدف قرار گرفت.

راه اندازی دیزنی + کمتر از دو هفته پس از آغاز فعالیت اپل با تأمین مالی اپل + تلویزیون ، و پیش از ارائه پیشنهادات رقیب از AT&T WarnerMedia و Comcast's NBCUniversal ، با هرکدام به دنبال تراشیدن در پایگاه مشتری Netflix و Amazon هستند.

ریچارد ویندزور ، تحلیلگر رادیو رایگان موبایل گفت: مشکلات فنی دیزنی + "علامت خوبی بود زیرا این بدان معناست که تقاضا برای کاتالوگ منحصر به فرد خود را که ارائه می دهد از آنچه انتظار می رود قوی تر باشد ، قرار داده و آن را در بلند مدت در یک موقعیت بسیار قوی قرار می دهد. ""

ویندزور گفت بازار با ورود بازیکنان جدید اکنون روان و روان است اما این بازیکنان با جیب عمیق مانند دیزنی ، اپل و آمازون "در نهایت به دست آوردن بسیاری از بازیکنان ضعیف تر خواهند رسید" و به پایگاه کاربر بزرگ Netflix تبدیل می شوند.

آویز گفت اپل با وجود داشتن تنها تعداد معدود نمایش اصلی در هنگام راه اندازی ، شانس یافتن به مشتری خود را به ۹۰۰ میلیون نفری که از آیفون استفاده می کنند ، پیدا کرد.

وی گفت دیزنی "استراتژی کاملاً دیگری دارد زیرا این شرکت دارای یک کتابخانه محتوا است که با یک پایگاه جهانی مصرف کننده ناسازگار است که از طریق پارک های موضوعی و سایر شاخک های توزیع گسترده آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت."

جنگ ستارگان اواخر شب
در روز پرتاب دیزنی + ، طرفداران هیجان زده ساعات کمی را برای ماندن در انتظار ماندند تا جزء اولین کسانی باشند که فیلم The Mandalorian را تماشا کردند ، یک مجموعه تلویزیونی جدید از برنامه های جنگ زنده Star Wars که جزو موارد ویژه ای در زمان راه اندازی است.

در بررسی های اولیه ، لس آنجلس تایمز قسمت اول را "بی خطر اما سرگرم کننده" خواند ، و آن را "طولانی در جلوه های ویژه چشمگیر و تیراندازی بیگانه و کوتاه در یک سری داستان تازه" توصیف کرد.

Vanity Fair از توالی های عملی خلبان ستایش کرد ، اما نمایش "فاقد عنصر achingly انسانی جهان جنگ ستارگان" بود.

برای دیزنی ، استراتژی مستقیم مراجعه به مصرف کنندگان به این معنی است که حدود ۵ میلیارد دلار (تقریباً ۳۵،۰۰۰ روپیه) از درآمدهای حاصل از معاملات حق پخش از سایر خدمات را از دست می دهد.

دیزنی با رقم ماهانه ۶٫۹۹ دلار یا ۱۲٫۹۹ دلار بسته بندی شده با Hulu و سرویس ورزشی ESPN + بیشتر رقبا را کم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *