آیا گوشی های هوشمند هوشمند در طول همه گیر کورون ویروس راه اندازی می شوند و چیزهایی بدتر می شوند؟

 


از آنجا که ما به لطف همه گیری جهانی Coronavirus ، دوره ای از نگرانی ، عدم اطمینان و کاهش تحرک بدنی را وارد می کنیم ، خدمات آنلاین قرار است تحت فشار شدید قرار بگیرند. ما قبلاً گزارشهایی را از سراسر دنیا مشاهده می کردیم که خرده فروشان آنلاین ، شبکه های ارتباطی و خدمات محتوا شاهد افزایش سنبله در استفاده هستند. تعداد افرادی که به چنین خدماتی و زیرساختهای زیربنایی متکی هستند ، بدیهی است که ممکن است مدتی افزایش یابد و بالا بماند. بعلاوه ، با وجود عدم وجود فروشگاه های خرده فروشی و افرادی که تمایلی ندارند و قادر به ترک خانه خود نیستند ، تجارت الکترونیکی ممکن است تنها آرزویی باشد که بسیاری از ما مجبور به تهیه کالاهای اساسی هستیم.

در حالی که هندی ها به اندازه آنهایی که می گویند در ایالات متحده و انگلیس به صورت آنلاین خرید نمی کنند ، می توانیم آنچه در آنجا اتفاق می افتد را به عنوان نمونه ای از آنچه خیلی زود انتظار داریم در اینجا ببینیم. از اهمیت ویژه ای برخوردار است که چگونه آمازون در این کشورها نه تنها افراد بیشتری را برای انبارها و عملیات بسته بندی خود استخدام کرده است ، بلکه بازگرداندن آنچه که آن را غیر ضروری می نامد ، نیز متوقف شده است - هر چیزی غیر از مواد غذایی ، محصولات بهداشتی و سلامتی ، لوازم کودک و لوازم خانگی. .

این مخالف با توجه به اولویت های منطقی است که ما در اسبابک های ۳۶۰ در مورد راه اندازی تلفن های هوشمند آینده در هند می شنویم که ممکن است طی چند روز و هفته های بعدی اعلام شود. همچنین کمبود تیزرهای رسمی ارسال شده توسط تولید کنندگان وجود ندارد. بله ، این معمولا زمان بسیار شلوغی برای صنعت است و شرکت ها نمی توانند اجازه دهند رقبای خود را بدون چالش بمانند. با این حال ، جدا از مسائل مربوط به سلیقه و تاکتیک ، ما باید در این زمان از کاربردهای موجود در راه اندازی محصولات جدید تعجب کنیم.

برای چند سال گذشته ، خرده فروشی الکترونیکی کاملاً مهم برای صنعت گوشی های هوشمند در هند بوده است. آمازون و فلیپکارت ، دو بازیکن بزرگ ، هر دو در چند سال گذشته به عنوان فروشندگان انحصاری برای تعداد زیادی مدل فقط آنلاین استفاده شده اند. این شبکه های لجستیکی آنها هستند که به بسیاری از شرکت ها اجازه داده اند حاشیه ها را کاهش دهند و قیمت ها را کاهش دهند - به طور موثر بازار تلفن های هوشمند با رقابتی بسیار رقابتی را ایجاد می کنند که امروزه همه از آن سود می بریم. مدل فروش فلش تا آنجا که می تواند ناامید کننده باشد ، همچنین باعث شده است که دسته های کوچکی از محصولات موجود در انبار ، هماهنگی و تحویل مرکزی باشند.

در حالی که تقریباً هر رویدادی بر روی زمین ، کنفرانس مطبوعاتی یا حتی یک جلسه توجیهی یک در یک ماه گذشته لغو شده است ، محصولاتی که قرار است آنها را تبلیغ کنند بازهم راه اندازی شده اند. (شرکتهایی که به جای رویدادهای حضوری از ابزارهای کنفرانس ویدیویی و پخش مستقیم در این مقیاس استفاده می کنند ، نمونه دیگری از چگونگی دستیابی به خدمات آنلاین به سمت کشش است.)

فروش آنلاین ، از جمله فروش فلش ، طبق معمول در حال انجام است. این باید بخشی از منابع آمازون و Flipkart را مصرف کند - به ویژه هنگامی که علاقه به تلفن جدید به حدی بزرگ باشد که سهام فقط در چند دقیقه یا ثانیه انجام شود. همچنین این بدان معناست که هزاران کارگر انبار و افراد زایمان باید به جای ماندن در خانه در امنیت ، به طور مداوم با غریبه ها در تعامل باشند. ما هنوز کالاهای اساسی مانند سایر کشورها را در اولویت قرار نمی دهیم ، و ما افرادی را در پشت صحنه در نظر نمی گیریم که نمی توانند از خانه کار کنند. ما رضایت خود را بالاتر از خوبی های بالاتر قرار می دهیم.

البته تلفن های هوشمند برای بعضی از افراد ضروری است ، اما بیایید صادق باشید - بسیاری از این فروش ها به سمت افرادی می روند که فقط برای برآوردن خارش یا به دلیل اینکه چیزهای زیادی را پیدا کرده اند ، به روز رسانی می شوند.

این در مورد وضعیت فعلی بازار ما و نقش هایی که تولید کنندگان ، خریداران و واسطه ها برای کمک به مدیریت این بحران بازی می کنند چه می گوید؟ با تحول شرایط و تعداد بیشتری از افراد به خانه های خود محدود می شوند ، آیا خرده فروشان آنلاین هند ابتکار عمل برای متوقف کردن موارد غیر ضروری مانند فروش فلش گوشی های هوشمند را مجبور می کنند بدون اینکه مجبور شوند؟ چرا صنعت در مورد لغو وقایع از احساس مسئولیت پذیری در برابر هواداران و مصرف کنندگان می خواهد ، در حالی که افراد پشت پرده طبق معمول کار می کنند؟

موقعیت هایی مانند همه گیر Coronavirus باید باعث شود بسیاری از افراد روال و پیش فرض خود را تغییر دهند. کسانی که هرگز خرید آنلاین را امتحان نکرده اند و یا قبلاً فقط از بعضی خدمات استفاده نکرده اند ، احتمالاً اکنون دلایل جدیدی را برای این کار می بینند. این قبلاً نیز اتفاق افتاده است - در حال حاضر مقایسه ها به خدمات پرداخت آنلاین بلافاصله پس از انجام فعالیت دزدگیر هند انجام شده است. آشپزخانه های ابر و تحویل مواد غذایی می توانند اهمیت جدیدی کسب کنند ، زیرا مواد غذایی از بین می روند و رستوران ها بسته می شوند.

ما نمی توانیم خیلی ممتاز باشیم که ببینیم همه این شرکت ها چه کاری را انجام می دهند - حتی نخست وزیر نارندرا مودی به طور خاص اذعان کرد که برخی از متخصصان در خارج از کشور هستند ، و به طور بالقوه خود را در معرض خطر قرار می دهند در حالی که دیگران خود را در خانه منزوی می کنند ، در خطاب به او. ملت عصر پنجشنبه.

فرصت های زیادی برای خرده فروشان آنلاین و ارائه دهندگان خدمات وجود دارد تا لحظه های ایجاد عادت را ایجاد کرده و ارزش خود را تقویت کنند ، اما در صورت کمبود اولویت همه اتفاق نمی افتد. آنچه باید به خاطر بسپاریم این است که در حال حاضر افراد دیگر ممکن است به چیزهایی که کمی مهمتر از آخرین اشیاء براق برای ما هستند احتیاج داشته باشند و شاید زمان آن رسیده که کمی عقب برویم. مهمتر از همه ، ما باید در نظر داشته باشیم که چه چیزی برای انسانهایی که خریدهای خود را بسته بندی می کنند و آنها را به درهایمان منتقل می کنند ، بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *