تیم های مایکروسافت ۴۴ میلیون کاربر بازدید کرده اند و به لطف Coronavirus ، ۱۲ میلیون در هفته کسب می کنند

 


این شرکت گفت: برنامه چت و کنفرانس تیم مایکروسافت بیش از ۱۲ میلیون کاربر روزانه در یک هفته به دست آورد ، ۳۷٫۵ درصد بیشتر از این که افراد در حین شیوع کوروی ویروس در خانه کار می کردند ، پرش می کنند.

مایکروسافت گفت ، تیم ها از ۱۸ مارس ۴۴ میلیون کاربر داشتند ، بیش از دو برابر ۲۰ میلیون کاربر فعال روزانه که سازنده نرم افزار در ماه نوامبر گزارش داد. مایکروسافت گفت ، کاربران تیم در مدت زمان بین ۱۱ مارس و ۱۸ مارس از ۳۲ میلیون به ۴۴ میلیون نفر افزایش یافتند ، زیرا بسیاری از شرکتهای آمریکایی از کارمندان خواستند که از خانه کار کنند.

هیچ شماره قابل مقایسه ای اخیر برای رقیب اصلی تیمها وجود ندارد ، برنامه همکاری Slack Technologies ، که در ماه اکتبر اعلام کرد که دارای ۱۲ میلیون کاربر فعال روزانه است.

اسلک طی اعلامیه درآمدی خود در تاریخ ۱۲ مارس ، این رقم را به روز نکرد ، اما گفت که چهار مورد از پنج معامله بزرگ آن در آخرین سه ماهه در مقابل تیم های مایکروسافت برنده شده است.

مایکروسافت همچنین چندین ویژگی طراحی شده برای کمک به ارتباط از راه دور و کار از خانه را ، از جمله برنامه رزرو تیم برای کمک به بیمارستان ها برای مدیریت قرارهای مجازی ، برشمرد.

ساتیا نادلا ، مدیر اجرایی مایکروسافت در یک کنفرانس خبری مجازی گفت: "به عنوان سازمان هایی در سراسر جهان نحوه کار در پاسخ به وضعیت (coronavirus) را تغییر می دهند ، ما می خواهیم یک مقدار عظیم یاد بگیریم."

مایکروسافت هزینه های کسب و کار را برای نسخه های کامل تیم خود هزینه می کند ، اما نسخه رایگان وجود دارد که می تواند توسط مصرف کنندگان استفاده شود.

مایکروسافت روز پنجشنبه اعلام کرد که پزشکان شبکه بهداشت دانشگاه سنت لوک در پنسیلوانیا ، که قبلاً از برنامه Teams استفاده کرده بودند ، برای محافظت از بیماران و بیمارستان ، از طریق ویدئو کنفرانس با بیماران ، از جمله افراد آسیب پذیر در مورد coronavirus رمان ، به آن ضربه می زنند. اسلک در اوایل این هفته اعلام کرد که این سرویس را برای بسیاری از سازمانهایی که برای پاسخ به یا کاهش Coronavirus تلاش می کنند ، رایگان می کند و سرعت تنظیم زمان را برای مشتریان جدید سرعت می بخشد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که در حال کار روی چندین ویژگی جدید با استفاده از هوش مصنوعی است که می تواند کار را از خانه برای کاربران تیم راحت تر کند.

یک ویژگی می تواند به طور خودکار پس زمینه را در هنگام گپ تصویری جایگزین کند ، برای مثال از بین بردن یک اتاق خواب خانه کثیف و جایگزین کردن آن با تصویری از یک دفتر تجاری مرتب. یکی دیگر از ویژگی ها می تواند صداهای پس زمینه را در طول یک کنفرانس فیلتر کند ، مانند خرد شدن یک کیسه پلاستیکی سیب زمینی پلاستیکی.

© تامسون رویترز ۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *